Mr. Napkin Head


Satt och svarade på de där frågorna som vandrar omkring i bloggarna nu om favoritskådespelare, sämsta filmerna osv, men fastnade när jag kom till den scen som berört mig mest. Inte för att det var en svår fråga, utan för att jag kom att tänka på scenen igen och var såklart tvungen att youtuba scenen. Så istället bestämmde jag mig för att göra ett inlägg om den istället. Vilket dessutom passade ganska bra, eftersom TV3 visar just The Holiday ikväll.  



Det här är iallafall den scen som berört mig mest. Den är sorglig men fin och ljus på samma gång. Plus att Jude Law och Cameron Diaz är två av väldens härligaste skådespelare.





"She has more marshmallows then me!"


Missa inte, TV3 21.00!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0