Bloggtips: Doberwomann!


Eftersom den här bloggen heter "blog magazine" tänkte jag att den kunde handla lite mer om just det- bloggar! Jag har gett mig ut på en jakt efter nya annorlunda och inspirernade bloggar att följa och tänker självklart dela med mig av mina fynd till er!



Först ut är
denna blogg, som skrivs av en tjej med en härlig attityd. Om du har tröttnat på "titta vad jag har köpt på Gina Tricot" så ska du definitivt kolla in den här bloggen! Hon skriver under rubriker som "De röda karamellpapprerna" och "När kokongen sprack" och missa för guds skull inte kategorin CandyboXes där du kan följa utveckligen av en mycket fantasifull samling!


Bild från bloggen : doberwomann.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0